Close

Yahu Models 1:32 Tablica przyrządów do Messerschmitt Me-163 B-1 dla Meng / Hasegawa

YM-A3229

Beschikbaar: 1 Artikel

Op voorraad

Als u nu bestelt, verzenden we vandaag

35,00 zł

Product price history

Yahu Models 1:32 Tablica przyrządów do Messerschmitt Me-163 B-1 dla Meng / Hasegawa

The lowest price of the product in day

Toevoegen aan Verlanglijst

Beschikbaarheid Op voorraad
Schaal 1:32
Accessoires voor vliegtuigen Cockpits

Meer informatie

Verhoog het realisme van uw model met het Yahu Models 1:32 Instrumentenpaneel voor de Messerschmitt Me-163 B-1. Deze gedetailleerde set, speciaal ontworpen voor Meng en Hasegawa modellen, is een cruciaal element voor de detailverbetering van de cockpit van de iconische raketzwever.

Productkenmerken

Deze detailset van Yahu Models is een nauwkeurig vervaardigd instrumentenpaneel, ontworpen voor modelbouwers die waarde hechten aan authenticiteit en hoge kwaliteit. De belangrijkste productkenmerken zijn:

• Materiaal: Hoogwaardige foto-geëtste metalen onderdelen, die zorgen voor ongeëvenaarde detailgetrouwheid.
  • Realisme: Het instrumentenpaneel reproduceert getrouw de kleinste details van de originele cockpit van de Messerschmitt Me-163 B-1, en overtreft in detail de standaard kunststof onderdelen.
  • Klaar voor Gebruik: De onderdelen zijn af fabriek gekleurd en geschilderd, wat direct gebruik mogelijk maakt na het uit de verpakking halen, zonder dat extra schilderwerk nodig is.

Toepassing en Compatibiliteit

Het Yahu Models instrumentenpaneel is bedoeld voor de detaillering van plastic modellen van vliegtuigen op schaal 1:32. Het past perfect bij de volgende modelbouwsets:

• Messerschmitt Me-163 B-1 model (compatibiliteit bevestigd voor de sets van de fabrikanten Meng en Hasegawa).

De set maakt een aanzienlijke verhoging van het detailniveau en realisme van de pilotencockpit mogelijk, waardoor het model een professionele afwerking krijgt.

Montage van Metalen Onderdelen

Voor een duurzame verbinding van de foto-geëtste metalen onderdelen wordt het gebruik van cyanoacrylaatlijm (CA-lijm) aanbevolen. Voor meer gevorderde modelbouwers kan solderen een alternatieve verbindingsmethode zijn, wat zorgt voor uitzonderlijk sterke en esthetische verbindingen.

Maak uw Model Compleet

Voor een complete detaillering van het Messerschmitt Me-163 B-1 model nodigen wij u uit om ons brede assortiment andere modelbouwaccessoires te bekijken. In ons assortiment vindt u onder andere extra foto-geëtste onderdelen, hars gietstukken, precisiemaskers voor het spuiten van beglazing en camouflage, metalen lopen en unieke decals, die u in staat stellen een unieke replica te creëren.

Beoordelingen

Donnez votre Beoordelingen !

Aucun Beoordelingen n'a été publié pour le moment.

Donnez votre Beoordelingen

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Agtom Sp. z o.o. ul. Mogilska 97, 31-545 Kraków, NIP: 6783154951, REGON: 36170647600000, KRS: 0000561845 moich danych osobowych w celach związanych z korzystaniem ze Sklepu internetowego www.agtom.eu w zgodzie i według zasad określonych w Polityce prywatności. *

30 other products in the same category

Nadal nie wiesz jakie narzędzia wybrać?
Więcej porad modelarskich znajdziesz na naszym blogu:
Blog modelarski AGTOM
Close