Close

Airfix 1:72 Messerschmitt Me-262 B-1a

A04062

5055286649615

Beschikbaar: 1 Artikel

Op voorraad

Als u nu bestelt, verzenden we vandaag

102,00 zł

Product price history

The lowest price of the product in day

Toevoegen aan Verlanglijst

Beschikbaarheid Op voorraad
Schaal
Type (vliegtuigen) 1e generatie (na 1945), Nachtjachtvliegtuigen , Jachtvliegtuigen
Land Duitsland
Periode Tweede Wereldoorlog
Type motor Jet-aangedreven
Montagestatus Om te monteren

Meer informatie

De plastic modelbouwkit Airfix 1:72 Messerschmitt Me-262 B-1a is een nauwkeurig modelbouwdoos voor zelfmontage, die de Duitse nachtjager uit de tweede helft van de Tweede Wereldoorlog voorstelt. Schaal 1:72 maakt het mogelijk om de kenmerkende eigenschappen van het originele vliegtuig in de B-1a-versie gedetailleerd weer te geven.

Omschrijving van het model

De Messerschmitt Me-262 was ’s werelds eerste straaljager, die snelheden van meer dan 900 km/u kon bereiken. De B-1a-versie, een tweepersoonsvariant van de nachtjager, is uitgerust met extra avionica en dubbele pilotenposities. Het model weerspiegelt deze kenmerken, waardoor een realistische weergave van de structuur en details van de machine mogelijk is.

Technische specificaties van de set

• Schaal: 1:72
  • Materiaal: hoogwaardig kunststof, bedoeld voor statisch modelbouw
  • Doorzichtige onderdelen voor de cockpit
  • Bijgeleverde decals voor het weergeven van markeringen en grafische details
  • Montagehandleiding met volledige bouw- en verflijningen

Uitrusting en vereisten

Het model vereist zelfmontage door onderdelen uit gietramen te verwijderen, te passen en te lijmen volgens de bijgeleverde instructies. Na montage wordt aanbevolen het te verven, wat kan worden gedaan met modelbouwverf – deze zijn niet inbegrepen bij de kit.

Aanbevolen gereedschap voor montage en afwerking:

• Precisievoorntjes om kunststof onderdelen uit de gietramen te halen
  • Modelbouwmesje voor het schoonmaken en vormen van onderdelen
  • Vijl of schuurpapier voor gladmaken van oppervlakken
  • Specifieke kunststoflijm voor modelbouw
  • Kwasten of airbrush voor het verven
  • Modelbouwverf volgens de kleurenomschrijving

Aanbevolen verfkleuren voor het model

• RAL 7021 (Taupegrijs) – voor de romp en vleugels
  • RAL 7015 (Verkeersgrijs Blauw) – voor externe details
  • RAL 9006 (Aluminium) – voor metaalonderdelen en motoren
  • Matzwart voor de cockpit en details

Compatibiliteit en toepassing

De Airfix Messerschmitt Me-262 B-1a in schaal 1:72 is compatibel met andere modellen en accessoires in dezelfde schaal, zoals tentoonstellingsbases, pilotenfiguurtjes en accessoires voor Tweede Wereldoorlog-vliegtuigmodellen. Het bevordert het ontwikkelingsproces van modelbouwvaardigheden, zowel bij beginners als gevorderde verzamelaars.

De set bevat geen verf of lijm, dus het wordt aanbevolen deze apart aan te schaffen voor een correcte afwerking van het model. Als u vragen heeft over geschikte materialen of kleuren, neem dan gerust contact met ons op — wij bieden deskundige ondersteuning.

Beoordelingen

Donnez votre Beoordelingen !

Aucun Beoordelingen n'a été publié pour le moment.

Donnez votre Beoordelingen

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Agtom Sp. z o.o. ul. Mogilska 97, 31-545 Kraków, NIP: 6783154951, REGON: 36170647600000, KRS: 0000561845 moich danych osobowych w celach związanych z korzystaniem ze Sklepu internetowego www.agtom.eu w zgodzie i według zasad określonych w Polityce prywatności. *

Hornby Hobbies Ltd Westwood Margate CT9 4JX Wielka Brytania customerservices.uk@hornby.com +85223309998

S.K. MODEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Jednorożca 1A 80-299 Gdańsk Polska biuro@sk-model.pl +48585209366

30 other products in the same category

Nadal nie wiesz jakie narzędzia wybrać?
Więcej porad modelarskich znajdziesz na naszym blogu:
Blog modelarski AGTOM
Close